5 „nová“ pravidla pro sociální copywriting v sociálních médiích pro dynamický marketing sociálních médií

Zatímco informace o sociálních médiích a marketingu sociálních médií jsou nyní poměrně obyčejné místo, je mnohem těžší najít návod, jak psát pro sociální mediální marketing. Přesto je rozhodujícím faktorem # 1 v sociálním médiu marketing vaše zpráva – konkrétně, jak píšete tuto zprávu. Protože existuje málo praktických pokynů pro marketingové pracovníky ve společnosti Social Media Copywriting, mnozí prostě používají tradiční marketingové přístupy. To je recept na selhání a tady je důvod.

Vaše publikum se nezajímá o řízené zprávy, neklidné čisté PR, spin, reklama nebo „závazky“ zákazníků.

Hledají

* Skutečný zájem s vámi

* Dvousměrný rozhovor s vámi

* Účast na vašich fórech

* Autentické vztahy založené na důvěře

 

Stará marketingová pravidla a přístup s tímto publikem nefungují. Chcete-li, aby sociální marketing marketing úspěšný, musíte použít Social Media Copywriting.

Sociální média copywriting využívá osvědčené a úspěšné techniky copywritingu s přímou odpovědí, které vám pomohou:

* Napište obsah, který přitahuje a zajímá vaše publikum

* Zapojte se publikum o jejich podmínkách

* Zvyšte návštěvnost webových stránek,

* Zvýšit povědomí o značce a obhájce značky

* Zvýšení počtu potenciálních zákazníků

 

Zde je 5 z „nových“ pravidel pro kopírování sociálních médií. Oni jsou všichni osvědčené osvědčené postupy pro přímou odpověď na copywriting a můžete je okamžitě použít.

  1. Napsat k vytvoření vztahu – Vše začíná a končí vztahem, bez něhož vaše marketingová kampaň v sociálních médiích selže. To je náročný koncept pro mnoho obchodníků; Nicméně je to základ společenského marketingového úspěchu. Použijte Copywriting ve formátu Social Media pro vytváření vztahů vytvářením vašich zpráv, jako kdybyste mluvili s dobrým přítelem a ne se skupinou anonymních spotřebitelů.
  2. Dejte čtenáři silný pocit, kdo jste. V přímé odpovědi copywriting to je také nazýváno „Hlas autorů.“ Umožněte svému procházet a vytvořit skutečné spojení se svým čtenářem. Tradiční marketing postrádá tuto intimitu a firemní zpráva přichází jako nudná a vyčerpaná – dobrý způsob, jak poslat své publikum do soutěže.
  3. Neprodávejte. Prodej je pravděpodobné, že vás zákaz – nebo ignorovat. Místo toho, aby vaše zpráva konverzační a individuální. Odstraňte používání slov „my“ a „nás“ a namísto toho použijte „vy“ a „1“, abyste pomohli vytvořit osobní spojení s vaším čtenářem.
  4. Oslaďte dohodu – Dejte něco zdarma. Lidé milují užitečné věci zdarma. Tato výkonná copywritingová technika splňuje dvě věci:

* Motivuje čtenáře, aby přijal vaši nabídku

* Motivuje je, aby podnikli kroky

5. Vyprávějte příběh – Lidé si vychutnávají příběhy, protože bez námahy namalují obraz v našich myslích a pomáhají nám představit si situaci. Jedná se o velmi silnou a spíše nedostatečně využívanou techniku ​​copywritingu, a to i copywriterů. Máte blog? Řekněte svůj příběh a uvidíte čas strávený na skoku blogu. Vyberte příběhy, které se vztahují k vašemu publiku, odrážejí vaši značku a humanizují vaši společnost.

Jednoduše aplikujte i jednu z těchto pravidel pro sociální copywriting, abyste získali výhodu nad konkurencí, když spouštíte nové kampaně v rámci sociálních médií nebo upravíte stávající kampaně. Chcete se dozvědět zbytek pravidel Copywriting pro sociální média a jak je používat? Pak si na níže uvedeném odkazu obdržíte bezplatnou kopii mé zvláštní zprávy: „19 nových pravidel pro psaní sociálních textů“.